0 товару
0.00грн.
0-800-30-25-00
Пн.- Пт. 09:00 - 17:30
Сб.- Вс. Вихідні
Гарантія
Повернення товару належної якості:
 
Відповідно до ст.9. Закону України «Про захист прав споживача» Споживач (фізична особа, яка набуває товар для особистих потреб, не пов'язаних із підприємницькою діяльністю або виконанням обов'язків найманого працівника), має право повернути товар належної якості Продавцю протягом 14 днів з дати його отримання.
 
Вимога до товару:
 
- Не використовувався
 
- Збережено товарний вигляд, упаковка, ярлики
 
- Збережено розрахунковий документ (витратна накладна)
 
Порядок оформлення повернення товару:
 
- Зв'язатися з персональним менеджером
 
- надати товар, що відповідає вимогам та видаткову накладну
 
Повернення товару неналежної якості:
 
Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який несправний і може забезпечити виконання своїх функціональних якостей.
 
Порядок оформлення повернення товару:
 
- Зв'язатися з персональним менеджером
 
- Заповнити Акт рекламації
 
- Надати товар, що вийшов з ладу
 
- Надати видаткову накладну
 
До повернення не приймаються:
 
- запчастини, привезені "під замовлення" - деталі електрики (свічки, лампочки, датчики, комутатори і т.д.).